>Psihologie

>

Intocmim la cerere lucrari de licenta ori lucrari de diploma dupa tema, planul, bibliografia dvs. precum si proiecte de licenta, teze de diploma, lucrari licenta.

PROIECTE DE LICENTA: PSIHOLOGIE

-Consilierea
-Inteligenta emotionala
-Introducere in psihologia varstelor
-Rolul terapiei cognitiv-comportamentale in ameliorarea anxietatii la toxicomani
-Rolul terapiei sugestive in ameliorarea depresiei la alcoolici
-Rromanipen si modern in comunitatea de rromi laesi Botosani
-Strategii psihoterapeutice aplicate in tratamentul anxietatii si depresiei
-Abordare strategica a actului de comunicare umana
-Abordarea anxietatii si manifestarea comportamentului anxios la adolescenti vazatori. Adolescenti ambliopi
-Abordari terapeutice ale tulburarilor depresive si ale nevrozei depresive
-Agresivitatea ca forma de adaptare si contra – reactie la frustrare in cazul copiilor institutionalizati
-Ameliorarea anxietatii la toxicomani prin terapii cognitiv – comportamentale
-Analiza diferentelor de generatii in ajustarea si reactivitatea la stres
-Analiza factorilor de risc in abandonul noului nascut
-Analiza factorilor familiali implicati in fenomenul de infractionalitate juvenila
-Analiza modalitatilor de imbogatire a vocabularului elevilor cu deficiente mintale prin terapie si joc
-Analiza personalitatii criminale a criminalului in serie
-Analiza psihologica a superstitiilor comune prezente in cognitia studentilor
-Analiza, prelucrarea si interpretarea datelor rezultate in urma proceselor psiho-sociale
-Argument pro domo privind initiativa comunitara religioasa de prevenire a violentei in familie
-Aspeclele creativitatii in succesul profesional
-Aspecte ale capacitatii testimoniale ale minorului
-Aspecte ale carentelor rolurilor de tata
-Aspecte ale comportamentului infractional de furt ca urmare a influentei factorilor psiho – sociali
-Aspecte ale comunicarii in audio – vizual
-Aspecte ale comunicarii nonverbale
-Aspecte ale dezvoltarii personalitatii in adolescenta – fenomene psihosociale
-Aspecte ale esecului scolar datorita etichetarii in clasa
-Aspecte ale manifestarii anxioase si depresive la tinerii dependenti de droguri
-Aspecte ale metodologiei predarii – invatarii numerelor naturale in clasele I – IV
-Aspecte ale monitorizarii progresului prin invatare. Metode de crestere a acuratetii matocognitive
-Aspecte ale proceselor psiho – sociale in formarea identitatii
-Aspecte ale psihoterapiei depresiei si anxietatii
-Aspecte ale rolului motivatiei si afectivitatii in instruire
-Aspecte ale rolului profesorului in constituirea autonomiei elevului
-Aspecte ale rolului terapiei sugestive in ameliorarea depresiei la alcoolici
-Aspecte ale slabiciunii scolare la copiii supradotati din mediul rural
-Aspecte ale teoriilor motivationale ale umorului. Simtul umorului
-Aspecte ale terorismului ca fenomen complex plurideterminat
-Aspecte ale tratarii diferentiate a elevilor in cadrul activitatilor din ciclul primar
-Aspecte privind adolescentul cu tulburari de comportament
-Aspecte privind ameliorarea anxietatii la toxicomani. Rolul terapiei cognitiv comportamentale
-Aspecte privind mobilitatea teritoriala in contextul aderarii Romaniei la Uniunea Europeana
-Aspecte privind tehnicile complementare kinetoterapiei si de masaj pentru combaterea stresului
-Aspecte psihologice privind personalitatea alcoolistului si etiologia alcoolismului
-Aspecte relationale intre particularitatile sociabilitatii si educatia parentala in cazul prescolarului
-Aspecte relevante ale studiului corelational privind profilul de personalitate si frecventa minciunii
-Aspecte teoretice si metodologice ale sintaxei propozitiei
-Aspectele generale ale hartilor
-Aspectele psihologice relevante in momentul dezvaluirii diagnosticului la copilul cu infectie Hiv
-Campania pentru Referendum si Alegerile Locale 2004. Tehnici de manipulare folosite
-Cercetare in mediul studentesc. Self managementul invatarii
-Comunicarea in organizatii. Studiu teoretic si metodologic asupra investigarii consecintelor formative
-Consecintele psihologice ale avortului
-Consideratii generale privind formarea imaginii de sine
-Consideratii psihologice privind a treia dimensiune a visului
-Consideratii psihologice privind educarea tolerantei la elevii din ciclul primar
-Copilaria mica. Imaginea de sine
-Creativitatea. Locus – ul procesului si produsului creatiei artistice
-Depresia si anxietatea. Modele si abordari
-Dezvoltarea psihica la prescolarul mare. Influenta stilului parental
-Dezvoltarea vorbirii la varsta prescolara. Rolul jocului didactic
-Elevii de etnie roma. Succes si insucces scolar
-Evaluarea randamentului scolar la matematica, in ciclul primar. Tehnici si instrumente
-Familia si rolul ei in societate
-Formarea opiniei publice. Simbolistica mitului politic
-Fundamentarea teoretica a comportamentului infractional
-Implementarea metodelor de diagnoza ca premisa a eficientei programelor de schimbare organizationala
-Influenta sociala a televiziunii asupra maselor
-Integrarea varstnicilor in caminele de batrani. Implicatii psihologice
-Inteligenta emotionala in managementul organizatiilor
-Legitimarea stiintelor socio – umane. Studiu privind inceputurile si evolutia vietii sociale-
-Managerul scolar. Atributii si exigente
-Memorie, inteligenta si performanta scolara. Studiu asupra relatiilor dintre ele
-Motivatii si mediul favorizant consumurilor de droguri la adolescenti
-Neuropsihofiziologiea cognitiva si evolutiva. Studiu de caz privind reflectarea si celula nervoasa
-Originea semnificatiei culorilor si psihologia culorii. Testul Color Lucher
-Persoane cu deficiente mentale – orientare scolara si profesionala
-Perspectiva sinelui in psihologia transpersonala
-Principii de conduita antistres si abordari cognitiv comportamentale in depresie
-Problematica psihologica a privarii de libertate in cazul femei
-Programe pentru integrarea copiilor refugiati in societatea romaneasca
-Psihologia comunicarii. Aspecte psihologice ale comportamentului aparent
-Psihosomatoza. Evolutie si conduita terapeutica
-Stadii si caracteristici ale evolutiei sistemului psihic uman
-Stimularea interesului pentru invatare la elevii clasei a III – a. Rolul metodelor activ – participative
-Strategii de recrutarea a resurselor umane
-Studiu asupra copilului prescolar si scolarului mic privind dinamica transformarilor cognitive
-Studiu asupra femeilor supuse violentei domestice. Modificari psihoemotionale
-Studiu asupra mecanismelor psihice de prelucrare primara a informatiilor
-Studiu asupra neurofiziologiei analizatorilor senzoriali
-Studiu asupra personalitatii la varsta a treia. Rolul proceselor psihice in adaptarea varstnicului
-Studiu asupra reactiilor la stres
-Studiu comparativ comportament si condiuta – comportament si personalitate
-Studiu de caz pivind introducerea in psihologia varstelor
-Studiu de caz privind metodele de evaluare a educatiei. Modalitati de aplicare si abordare interdisciplinara
-Studiu de caz privind orientarea academica si factorii de personalitate la adolescenti
-Studiu de caz privind psihomotricitatea si varstele copilariei
-Studiu de caz supra integrarii individuale in scoala obisnuita a unor elevi cu deficienta mintala
-Studiu in dezvoltarea psihica la varsta preadolescentei
-Studiu privind contributia personalitatilor istorice la realizarea dezideratelor fundamentale ale poporului
-Studiu privind cultivarea identitatii personale
-Studiu privind evolutia si incercarile de rezolvare a conflictului. Dimensiuni psihologice
-Studiu privind implementarea teoriilor motivationale in sportul de performanta
-Studiu privind implicarea limbajului in dezvoltarea reprezentarilor numerice la copiii prescolari
-Studiu privind metodologia educarii si corectarii tulburarilor psihomotrice
-Studiu privind relatia dintre randamentul scolar si tulburarile de limbaj la deficientul mintal
-Studiu privind tratarea pacientilor cu entorse , ruxatii si fracturi
-Studiu psihologic referitor la creativitate
-Studiul abordarii sistemice a situatiilor de lupta
-Studiul adolescentei ca perioada conflictuala a trecerii de la copilarie la varsta adulta
-Studiul sindromului de abandon
-Studiul valantelor formative ale jocului didactic
-Temperamentul in structura personalitatii copilului de varsta scolara mica
-Tratarea anxietatii si depresiei prin strategii psihoterapeutice
-Traumatismul cranio – cerebral. Tipuri de leziuni
-Valorile morale si notiunile la elevii adolescenti
-Zone de educatie prioritara (rromi). Aspecte ale educarii limbajului

––––––––––––
Proiectele de licenta, lucrari de diploma si lucrari de diplona.

Un răspuns la >Psihologie

  1. Victoria spune:

    Inteligenta emotionala

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: